undergraduate thesis
Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a

Mikulek, Dario
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Cite this document

Mikulek, D. (2022). Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

Mikulek, Dario. "Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a." Undergraduate thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

Mikulek, Dario. "Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a." Undergraduate thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

Mikulek, D. (2022). 'Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a', Undergraduate thesis, University North, accessed 07 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

Mikulek D. Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 July 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

D. Mikulek, "Kreiranje brenda i digitalne kampanje za oglašavanje na tržištu elektronske glazbe na primjeru Neuro Impulse-a", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:467361

Please login to the repository to save this object to your list.