University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Žukina, M. (2023). Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
Žukina, Miroslava. "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
Žukina, Miroslava. "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
Žukina, M. (2023). 'Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
Žukina M. Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2023 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448
M. Žukina, "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448