University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Slamić Tarade, S. (2023). Analiza značaja brandova sportske obuće obradom velikih tekstualnih podataka (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872745
Slamić Tarade, Sara. "Analiza značaja brandova sportske obuće obradom velikih tekstualnih podataka." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872745
Slamić Tarade, Sara. "Analiza značaja brandova sportske obuće obradom velikih tekstualnih podataka." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872745
Slamić Tarade, S. (2023). 'Analiza značaja brandova sportske obuće obradom velikih tekstualnih podataka', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872745
Slamić Tarade S. Analiza značaja brandova sportske obuće obradom velikih tekstualnih podataka [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2023 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872745
S. Slamić Tarade, "Analiza značaja brandova sportske obuće obradom velikih tekstualnih podataka", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872745