master's thesis
Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost

Husain, Petra
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Husain, P. (2023). Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:511095

Husain, Petra. "Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:511095

Husain, Petra. "Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:511095

Husain, P. (2023). 'Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost', Master's thesis, University North, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:511095

Husain P. Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2023 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:511095

P. Husain, "Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:511095

Please login to the repository to save this object to your list.