master's thesis
Medijska percepcija migrantske krize u Hrvatskoj - uloga medija u oblikovanju javnog mnijenja

Trgovec, Leo
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Trgovec, L. (2024). Medijska percepcija migrantske krize u Hrvatskoj - uloga medija u oblikovanju javnog mnijenja (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118802

Trgovec, Leo. "Medijska percepcija migrantske krize u Hrvatskoj - uloga medija u oblikovanju javnog mnijenja." Master's thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118802

Trgovec, Leo. "Medijska percepcija migrantske krize u Hrvatskoj - uloga medija u oblikovanju javnog mnijenja." Master's thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118802

Trgovec, L. (2024). 'Medijska percepcija migrantske krize u Hrvatskoj - uloga medija u oblikovanju javnog mnijenja', Master's thesis, University North, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118802

Trgovec L. Medijska percepcija migrantske krize u Hrvatskoj - uloga medija u oblikovanju javnog mnijenja [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118802

L. Trgovec, "Medijska percepcija migrantske krize u Hrvatskoj - uloga medija u oblikovanju javnog mnijenja", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:118802

Please login to the repository to save this object to your list.