undergraduate thesis
Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita

Kolozeti, Gabrijela
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application

Cite this document

Kolozeti, G. (2024). Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

Kolozeti, Gabrijela. "Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

Kolozeti, Gabrijela. "Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

Kolozeti, G. (2024). 'Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita', Undergraduate thesis, University North, accessed 28 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

Kolozeti G. Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 September 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

G. Kolozeti, "Strategije brandinga i digitalne integracije branda 'Podsky' na tržištu ručno rađenog nakita", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:352122

Please login to the repository to save this object to your list.