University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Purković, S. (2024). Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
Purković, Slaven. "Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
Purković, Slaven. "Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
Purković, S. (2024). 'Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online', Undergraduate thesis, University North, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
Purković S. Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508
S. Purković, "Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508