master's thesis
Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda

Marko Žganec (2016)
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
Cite this document...

Žganec, M. (2016). Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

Žganec, Marko. "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

Žganec, Marko. "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

Žganec, M. (2016). 'Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

Žganec M. Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033

M. Žganec, "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033