University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Antolašić, M. (2017). Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393
Antolašić, Monika. "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393
Antolašić, Monika. "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393
Antolašić, M. (2017). 'Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima', Master's thesis, University North, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393
Antolašić M. Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393
M. Antolašić, "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393