University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Mičuda, A. M. (2017). Mobilna tehnologija i njezin utjecaj na ponašanje potrošača (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276627
Mičuda, Ana Marija. "Mobilna tehnologija i njezin utjecaj na ponašanje potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276627
Mičuda, Ana Marija. "Mobilna tehnologija i njezin utjecaj na ponašanje potrošača." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276627
Mičuda, A. M. (2017). 'Mobilna tehnologija i njezin utjecaj na ponašanje potrošača', Master's thesis, University North, accessed 06 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276627
Mičuda AM. Mobilna tehnologija i njezin utjecaj na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276627
A. M. Mičuda, "Mobilna tehnologija i njezin utjecaj na ponašanje potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276627