University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Gal, M. (2017). Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887
Gal, Martina. "Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887
Gal, Martina. "Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887
Gal, M. (2017). 'Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887
Gal M. Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887
M. Gal, "Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887