University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Ovčar, M. (2017). Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
Ovčar, Maja. "Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
Ovčar, Maja. "Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
Ovčar, M. (2017). 'Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji', Master's thesis, University North, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
Ovčar M. Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256
M. Ovčar, "Istraživanje efikasnosti marketinške komunikacije u Međimurskoj županiji", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:184256