University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Sitta, K. (2017). Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615
Sitta, Kristina. "Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615
Sitta, Kristina. "Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615
Sitta, K. (2017). 'Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki', Master's thesis, University North, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615
Sitta K. Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615
K. Sitta, "Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615