University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Peroš, P. (2018). Uloga i utjecaj vizualne komunikacije u prenošenju poruka na primjeru fotografija koje su osvojile Pulitzerovu nagradu (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:387047
Peroš, Petra. "Uloga i utjecaj vizualne komunikacije u prenošenju poruka na primjeru fotografija koje su osvojile Pulitzerovu nagradu." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:387047
Peroš, Petra. "Uloga i utjecaj vizualne komunikacije u prenošenju poruka na primjeru fotografija koje su osvojile Pulitzerovu nagradu." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:387047
Peroš, P. (2018). 'Uloga i utjecaj vizualne komunikacije u prenošenju poruka na primjeru fotografija koje su osvojile Pulitzerovu nagradu', Master's thesis, University North, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:387047
Peroš P. Uloga i utjecaj vizualne komunikacije u prenošenju poruka na primjeru fotografija koje su osvojile Pulitzerovu nagradu [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:387047
P. Peroš, "Uloga i utjecaj vizualne komunikacije u prenošenju poruka na primjeru fotografija koje su osvojile Pulitzerovu nagradu", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:387047