prikaz prve stranice dokumenta Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača
No public access
undergraduate thesis
Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača

Repić, Juraj
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Repić, J. (2018). Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, J. (2018). 'Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača', Undergraduate thesis, University North, accessed 29 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić J. Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 February 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

J. Repić, "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Please login to the repository to save this object to your list.