University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Kruljac, M. (2020). Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
Kruljac, Martina. "Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
Kruljac, Martina. "Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
Kruljac, M. (2020). 'Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata', Master's thesis, University North, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
Kruljac M. Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433
M. Kruljac, "Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433