University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Pisačić, M. (2020). Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
Pisačić, M. (2020). 'Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike', Undergraduate thesis, University North, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
Pisačić M. Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838
M. Pisačić, "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838