master's thesis
Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima

Alivojvodić, Maja
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Alivojvodić, M. (2020). Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816

Alivojvodić, Maja. "Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816

Alivojvodić, Maja. "Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816

Alivojvodić, M. (2020). 'Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima', Master's thesis, University North, accessed 29 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816

Alivojvodić M. Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 October 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816

M. Alivojvodić, "Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816

Please login to the repository to save this object to your list.