University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Alivojvodić, M. (2020). Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816
Alivojvodić, Maja. "Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816
Alivojvodić, Maja. "Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816
Alivojvodić, M. (2020). 'Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima', Master's thesis, University North, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816
Alivojvodić M. Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816
M. Alivojvodić, "Utjecaj reputacije o društveno odgovornom poslovanju kozmetičkih tvrtki u Republici Hrvatskoj na stavove potrošača prema kozmetičkim proizvodima", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557816