University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Krajcer, I. (2020). Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531
Krajcer, Igor. "Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531
Krajcer, Igor. "Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531
Krajcer, I. (2020). 'Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor', Master's thesis, University North, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531
Krajcer I. Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531
I. Krajcer, "Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531