University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Radošević, A. (2021). Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:995734
Radošević, Anja. "Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:995734
Radošević, Anja. "Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:995734
Radošević, A. (2021). 'Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani', Master's thesis, University North, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:995734
Radošević A. Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:995734
A. Radošević, "Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:995734