University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Ipša, I. (2021). Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
Ipša, Ivana. "Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
Ipša, Ivana. "Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
Ipša, I. (2021). 'Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru', Master's thesis, University North, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
Ipša I. Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
I. Ipša, "Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778