master's thesis
Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije

Žvorc, Dražen
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Žvorc, D. (2021). Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159

Žvorc, Dražen. "Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159

Žvorc, Dražen. "Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159

Žvorc, D. (2021). 'Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije', Master's thesis, University North, accessed 12 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159

Žvorc D. Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 April 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159

D. Žvorc, "Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:860159

Please login to the repository to save this object to your list.