Abstract | Rad predstavlja analizu i istraživanje boljeg ustroja u cilju poboljšanja organizacije i
efikasnosti rada studentske službe Sveučilišta Sjever. U radu su korištene neke od
znanstvenih metoda, kao primjerice: metoda uzoraka, metoda analize i sinteze,
metoda anketiranja, faktorska analiza te metoda intervjua.
Nakon uočavanja i definiranja problema za ovo istraživanje pristupilo se prikupljanju
podataka i informacija, kako bi se došlo do spoznaje o trenutnom stanju, a koje je
načelno definirano kroz postavljene hipoteze.
Prikupljanje podataka provedeno je kod svih dionika u sustavu, odnosno kod svih
zainteresiranih strana i to: studenata, nastavnika, asistenata, vanjskih suradnika,
završenih studenata, te zaposlenika koji su stalno zaposleni na poslovima u
studentskoj službi.
Nakon prikupljenih podataka pristupilo se njihovoj analizi, odnosno proučavanju
stanja kako bi se došlo do prijedloga za poboljšanje rada. U tom dijelu rada korišteni
su različiti alati i metode kako bi se uočila optimalna varijanta rješenja.
U završnom dijelu rada iznose se zaključci za poboljšanje ustroja, efikasnosti i
učinkovitosti rada studentske službe. Ne daje se rješenje u vidu konačnog
oblikovanja i putokaza za bolji rad već se otvara mogućnost za daljnji rad na ovome
problemu odnosno projektu. |
Abstract (english) | This paper presents an analysis and research of a better structure, with the purpose
of improving the organization and efficiency of student services at University North.
The following scientific methods have been used in the paper: sampling, analysis
and synthesis, surveying, factor analysis, and interview.
After recognizing and defining the problem for this research, the data and
information were collected in order to gain an insight into the current state. This has
been generally defined by the proposed hypotheses.
Data collection was conducted with all the participants of the system, i.e. with all
stakeholders: students, teachers, assistants, associates, graduates, and employees
who are permanently employed in the student service.
Upon collecting the data, an analysis has been conducted, i.e. the situation has
been studied so as to find propositions for improvement. Various tools and methods
were used in that part of the paper in order to enable the observation of the optimum
alternative to the solution.
The final part of the paper provides conclusions regarding the improvement of the
structure, effectiveness, and efficiency of student services. The solution in the form
of the final design and direction for better work is not given; however, the possibility
for further work on this issue, or project, is opened. |