University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Mikulić, A. (2022). Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
Mikulić, Antonija. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
Mikulić, Antonija. "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
Mikulić, A. (2022). 'Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka', Master's thesis, University North, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
Mikulić A. Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494
A. Mikulić, "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285494