University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Barešić, F. (2022). Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
Barešić, Florijan. "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
Barešić, Florijan. "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
Barešić, F. (2022). 'Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube', Master's thesis, University North, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
Barešić F. Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285
F. Barešić, "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285