master's thesis
Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube

Barešić, Florijan
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Barešić, F. (2022). Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285

Barešić, Florijan. "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285

Barešić, Florijan. "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285

Barešić, F. (2022). 'Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube', Master's thesis, University North, accessed 12 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285

Barešić F. Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 April 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285

F. Barešić, "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:892285

Please login to the repository to save this object to your list.