master's thesis
Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda

Žukina, Miroslava
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Žukina, M. (2023). Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

Žukina, Miroslava. "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

Žukina, Miroslava. "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

Žukina, M. (2023). 'Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

Žukina M. Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2023 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

M. Žukina, "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:410448

Please login to the repository to save this object to your list.