undergraduate thesis
Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama

Stoprd, Matej
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Stoprd, M. (2023). Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Stoprd, Matej. "Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama." Undergraduate thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Stoprd, Matej. "Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama." Undergraduate thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Stoprd, M. (2023). 'Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama', Undergraduate thesis, University North, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Stoprd M. Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2023 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

M. Stoprd, "Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:083988

Please login to the repository to save this object to your list.