University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Ferenčak, K. (2023). Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
Ferenčak, Katarina. "Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
Ferenčak, Katarina. "Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu." Master's thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
Ferenčak, K. (2023). 'Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu', Master's thesis, University North, accessed 20 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
Ferenčak K. Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2023 [cited 2025 January 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645
K. Ferenčak, "Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:626645