undergraduate thesis
Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba

Tomljanović, Mirna
University North
University centre Koprivnica
Department of Journalism

Cite this document

Tomljanović, M. (2023). Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Tomljanović, Mirna. "Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba." Undergraduate thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Tomljanović, Mirna. "Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba." Undergraduate thesis, University North, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Tomljanović, M. (2023). 'Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba', Undergraduate thesis, University North, accessed 13 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Tomljanović M. Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2023 [cited 2024 July 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

M. Tomljanović, "Motivi praćenja generacija "Z" i "Y" stvarnih i virtualnih kreatora sadržaja na društvenim mrežama u kontekstu teorije koristi i zadovoljenja potreba", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:178761

Please login to the repository to save this object to your list.