University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Čičak, A. (2024). Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:261620
Čičak, Antun. "Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije." Master's thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:261620
Čičak, Antun. "Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije." Master's thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:261620
Čičak, A. (2024). 'Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije', Master's thesis, University North, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:261620
Čičak A. Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:261620
A. Čičak, "Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:261620