University North University centre Varaždin Department of Multimedia, Design and Application
Cite this document
Žužinjak, V. (2024). Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025
Žužinjak, Veronika. "Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025
Žužinjak, Veronika. "Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025
Žužinjak, V. (2024). 'Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju', Undergraduate thesis, University North, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025
Žužinjak V. Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025
V. Žužinjak, "Istraživanje utjecaja psihologije uvjeravanja na ponašanje potrošača u digitalnom oglašavanju", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429025