University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Gavran, D. (2016). Kako djeluju odnosi s javnostima tvrtke koja je na meti zviždača (analiza slučaja Ina d.d. - V. Balenović) (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942389
Gavran, Duško. "Kako djeluju odnosi s javnostima tvrtke koja je na meti zviždača (analiza slučaja Ina d.d. - V. Balenović)." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942389
Gavran, Duško. "Kako djeluju odnosi s javnostima tvrtke koja je na meti zviždača (analiza slučaja Ina d.d. - V. Balenović)." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942389
Gavran, D. (2016). 'Kako djeluju odnosi s javnostima tvrtke koja je na meti zviždača (analiza slučaja Ina d.d. - V. Balenović)', Master's thesis, University North, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942389
Gavran D. Kako djeluju odnosi s javnostima tvrtke koja je na meti zviždača (analiza slučaja Ina d.d. - V. Balenović) [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942389
D. Gavran, "Kako djeluju odnosi s javnostima tvrtke koja je na meti zviždača (analiza slučaja Ina d.d. - V. Balenović)", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:942389