undergraduate thesis
Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online

Purković, Slaven
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Purković, S. (2024). Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508

Purković, Slaven. "Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508

Purković, Slaven. "Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508

Purković, S. (2024). 'Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online', Undergraduate thesis, University North, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508

Purković S. Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508

S. Purković, "Monetizacija mobilnih igara te utjecaj opcija kupnje unutar aplikacije na korisničko iskustvo i poslovne strategije: Analiza slučaja Cabal Online", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:404508

Please login to the repository to save this object to your list.