University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Bahunek, N. (2024). Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
Bahunek, Nikolina. "Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
Bahunek, Nikolina. "Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
Bahunek, N. (2024). 'Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga', Undergraduate thesis, University North, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
Bahunek N. Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405
N. Bahunek, "Izgradnja reputacije brenda uz pomoć društveno odgovornog poslovanja i zelenog marketinga", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:181405