undergraduate thesis
Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda

Galović, Stela
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Galović, S. (2024). Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Galović, Stela. "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Galović, Stela. "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Galović, S. (2024). 'Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda', Undergraduate thesis, University North, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Galović S. Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

S. Galović, "Oglašavanje kao poticaj potrošačima na kupnju oglašavanog brenda", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:677523

Please login to the repository to save this object to your list.