undergraduate thesis
Pozicioniranje brenda na primjeru funkcionalnih i energetskih pića

Hozmec, Matea
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Hozmec, M. (2024). Pozicioniranje brenda na primjeru funkcionalnih i energetskih pića (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:978230

Hozmec, Matea. "Pozicioniranje brenda na primjeru funkcionalnih i energetskih pića." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:978230

Hozmec, Matea. "Pozicioniranje brenda na primjeru funkcionalnih i energetskih pića." Undergraduate thesis, University North, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:978230

Hozmec, M. (2024). 'Pozicioniranje brenda na primjeru funkcionalnih i energetskih pića', Undergraduate thesis, University North, accessed 09 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:978230

Hozmec M. Pozicioniranje brenda na primjeru funkcionalnih i energetskih pića [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2024 [cited 2025 April 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:978230

M. Hozmec, "Pozicioniranje brenda na primjeru funkcionalnih i energetskih pića", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:978230

Please login to the repository to save this object to your list.