University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Žganec, M. (2016). Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
Žganec, Marko. "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
Žganec, Marko. "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
Žganec, M. (2016). 'Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
Žganec M. Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2016 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033
M. Žganec, "Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:983033