prikaz prve stranice dokumenta Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"
Rad nije dostupan
završni rad
Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"

Tulić, Lorena
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo

Citirajte ovaj rad

Tulić, L. (2018). Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, L. (2018). 'Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić L. Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

L. Tulić, "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.