završni rad
Utjecaj psihologije boja na vizualni identitet Cridens-a

Jelena Ivančić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovUtjecaj psihologije boja na vizualni identitet Cridens-a
AutorJelena Ivančić
Voditelj/MentorAnica Hunjet (mentor)
Sažetak rada
U ovom završnom radu na početku se upoznajemo sa povijesti psihologije boja. Upoznajemo ljude koji su kroz svoja istraživanja omogućili bolje razumijevanje boja te samim tim i nas. Bit će objašnjeno i kako naše oko percipira boje te što je to daltonizam. Nakon toga slijede psihološke karakteristike boja. Biti će objašnjeno jedanaest boja koje se najčešće koriste a to su crvena, plava, zelena, ljubičasta, narančasta, roza, smeđa, siva, bijela i crna. Tu ćemo se upoznati sa svakom od tih boja i vidjeti kakvi ljudi vole koju boju. Na kraju će biti predstavljeni logotip, odnosno praktičan dio rada. On se odnosi na logotip firme Cridens koja se nalazi u sklopu zubnog laboratorija Mehun. Logotip je jako bitno napraviti dobro u smislu boja. To znači da pomoću boja kupcu ili korisniku možemo nametnuti mišljenje o firmi. Cridens je firma koja se bavi izradom web stranica, promotivnih letaka te ima savjetovalište za pacijente dentalnog laboratorija. Prije joj je naziv bio Dental Consulting te se zbog predugog imena mijenjao u Cridens. U praktičnom dijelu biti će pobliže objašnjeno zašto je firma mijenjala ime te kako je napravljen logo. Također, upoznati ćemo se malo više sa primjenom psihologije boja u marketingu.
Ključne riječipsihologija boja dizajn logotip boje
Naslov na drugom jeziku (engleski)The psyhological influence of colours on visual identity of Cridens
Povjerenstvo za obranuDarijo Čerepinko (predsjednik povjerenstva)
Robert Geček (član povjerenstva)
Anica Hunjet (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-02
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:134395
PohranioJasna Kosić