završni rad
Odnosi s javnostima u kulturi: Promocija filmskog festivala

Anja Kralj (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovOdnosi s javnostima u kulturi: Promocija filmskog festivala
AutorAnja Kralj
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Ovaj rad bavi se promocijom filmskog festivala, na temelju Festivala animiranog filma za djecu i mlade Varaždin VAFI te komunikacijom istog prema svojim javnostima. VAFI festival je prije svega kulturnog i obrazovnog karaktera, naravno kroz ozbiljnost i zabavu, posebno za najmlađe posjetitelje. Kao takav bitan je za zajednicu u kojoj djeluje, prvenstveno u gradu Varaždinu, za kulturni status grada pa i turizam. Samim time, komunikacija VAFI festivala sa svojom javnostima vrlo je bitna. Promocija festivala odvija se Internetskim putem, ali i u lokalnim medijima (lokalni tjednici, tv kanali, radio postaje) na području grada Varaždina, ali i cijele Hrvatske pa i svijeta. Festival svake godine ima zemlju partnera , upoznaje svoje sudionike s različitim kulturama, običajima, narodima. To su ponekad vrlo daleke zemlje do kojih se putem lokalnih medija ne može doprijeti pa je s toga izrazito važno održati promociju na elektronskim medijima, odnosno na Internetu. Sama komunikacija festivala na Internetu pokazala se dobrom, no dio komunikacije koji je usmjeren na lokalnoj razini traži dodatna rješenja koja su ponuđena u ovom radu. Promocijom i reklamom direktno ne smije se pristupiti djeci pa tako ovaj rad obrađuje rješenja koja su prije svega usmjerena na roditelje i obrazovne ustanove koje bi istu poruku proslijedile djeci na odgovarajući način.
Ključne riječikomunikacija promocija Internet društvene mreže mediji filmski festival upitni anketa
Naslov na drugom jeziku (engleski)Public Relations in Culture: Promotion of the Film Festival
Povjerenstvo za obranuMario Periša (predsjednik povjerenstva)
Robert Geček (član povjerenstva)
Darijo Čerepinko (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Komunikologija
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-28
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper is about VAFI film festival's promotion. Every film festival needs a team for public relations so it can communicate with its audience and media. VAFI is all about culture and education first but there is also a lot of fun and entertainment for its visitors. VAFI is very important for the county of Varaždin not only for its cultural character but this festival has a big effect on the tourism of Varaždin. All of this makes VAFI’s communication with its community very important. The main part of VAFI’s promotion is conducted through Internet and social networking and a little less through local television and radio stations. This communication is mainly in Varaždin and Croatia, but social networking and Internet allows them to communicate with the rest of the world especially considering partners of the festival – foreign countries. That foreign countries are usually on the other continent, the other side of the world and their culture and are very far of our local media. VAFI’s Internet communication seems to be very good and the local communication is something they should be working on more. For example, in this paper there are few ideas about making this local communication better. That ideas are intended for parents because we are not allowed to approach the children directly. All of the communication intended for children should go through their parents. At the end, parents are those who decide about their own children and their children’s activities. That ideas are also meant to be presented in educational institutions because of the VAFI’s educational and cultural character.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)communication promotion film festival Internet media social networking questionnaire
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:838236
PohranioJasna Kosić