završni rad
Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje

Megi Muršić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad...

Muršić, M. (2016). Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204

Muršić, Megi. "Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204

Muršić, Megi. "Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204

Muršić, M. (2016). 'Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204

Muršić M. Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204

M. Muršić, "Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204