Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Vuk, S. (2016). Psihološki utjecaj boja u marketingu (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357
Vuk, Silvija. "Psihološki utjecaj boja u marketingu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357
Vuk, Silvija. "Psihološki utjecaj boja u marketingu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357
Vuk, S. (2016). 'Psihološki utjecaj boja u marketingu', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357
Vuk S. Psihološki utjecaj boja u marketingu [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357
S. Vuk, "Psihološki utjecaj boja u marketingu", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357