završni rad
Psihološki utjecaj boja u marketingu

Silvija Vuk (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovPsihološki utjecaj boja u marketingu
AutorSilvija Vuk
Voditelj/MentorAnica Hunjet (mentor)
Sažetak rada
Psihologija boja je znanstvena disciplina koja se bavi proučavanjem različitih emocionalnih stanja, ponašanja i raspoloženja kod čovjeka, izazvanih djelovanjem boja. Boja kao vrijedan alat i sastavni dio marketinške komunikacije, svojim skrivenim značenjem direktno djeluje na našu podsvijest, privlači nas ili odbija. Zbog toga je veoma bitno odabrati odgovarajuću boju s kojom ostvarujemo komunikaciju s potrošačem. Budući da je tržište sve više preplavljeno raznim proizvodima, prepunih marketinških poruka, veoma je bitno da se naš proizvod istakne u masi. Raznovrsnim istraživanjima tržišta, marketinški stručnjaci uz pomoć integrirane marketinške komunikacije utječu na ponašanje potrošača. Bolje pozicioniranje proizvoda na tržištu i povećanje zarade, ostvaruje se pravilnim odabirom i kombinacijom boja.
Ključne riječipsihologija boja psihološki utjecaj boje boje i marketing oglašavanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)The psychological impact of colors in marketing
Povjerenstvo za obranuDarijo Čerepinko (predsjednik povjerenstva)
Robert Geček (član povjerenstva)
Anica Hunjet (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-29
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357
PohranioJasna Kosić