završni rad
Psihološki utjecaj boja u marketingu

Silvija Vuk (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad

Vuk, S. (2016). Psihološki utjecaj boja u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357

Vuk, Silvija. "Psihološki utjecaj boja u marketingu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357

Vuk, Silvija. "Psihološki utjecaj boja u marketingu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357

Vuk, S. (2016). 'Psihološki utjecaj boja u marketingu', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357

Vuk S. Psihološki utjecaj boja u marketingu [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357

S. Vuk, "Psihološki utjecaj boja u marketingu", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:429357