završni rad
Proces izrade video igre koristeći Unreal Engine 4

Bogdan Kuzminski (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovProces izrade video igre koristeći Unreal Engine 4
AutorBogdan Kuzminski
Voditelj/MentorAndrija Bernik (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu objašnjen je postupak kako napraviti jednostavnu video igre koristeći Unreal engine 4. Unreal engine 4 je softver koji se koristi za izradu video igra u 3D okruženju, a proizveden je od strane Epic Games-a. Unreal je besplatan i jedan od najljepših softvera za izradu video igra. Kod dizajniranja igre prvo izrađujemo scenu u koju zatim unosimo naše modele. Modeli mogu biti izrađeni u bilo kojem 3D softveru, nakon umetanja modela slijedi postavljanje istih u našu scenu. Scena predstavlja mapu ili svijet u kojemu će se igrač kretati. Nakon izrade svijeta slijedi izrada mehanike igre, Unreal daje dvije opcije programiranja, C++ ili Blueprints. Blueprints je poseban oblik vizualnog programiranja dizajniran posebno za Unreal Engine 4. On radi na principu spajanja blokova koji izvode određene radnje, upravo Blueprints je ono što odvaja Unreal Engine od konkurencije jer omogućava izradu video igra bez nekog znanja o programiranju. U ovom radu upravo radi toga je korišten Blueprints za programiranje mehanika igre. Na kraju rada objašnjen je postupak izrade grafičkog sučelja koristeći Unreal Motion Graphics (UMG).
Ključne riječiGame engine grafičko sučelje blueprints video igra modeli
Povjerenstvo za obranuDragan Matković (predsjednik povjerenstva)
Vladimir Stanisavljević (član povjerenstva)
Andrija Bernik (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Grafička tehnologija
Procesi grafičke reprodukcije
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-10-06
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:490500
PohranioJasna Kosić