završni rad
Uloga medija u stvaranju modnih trendova

Lidija Špinderk (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za novinarstvo
Citirajte ovaj rad...

Špinderk, L. (2016). Uloga medija u stvaranju modnih trendova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

Špinderk, Lidija. "Uloga medija u stvaranju modnih trendova." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

Špinderk, Lidija. "Uloga medija u stvaranju modnih trendova." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

Špinderk, L. (2016). 'Uloga medija u stvaranju modnih trendova', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

Špinderk L. Uloga medija u stvaranju modnih trendova [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611

L. Špinderk, "Uloga medija u stvaranju modnih trendova", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611