završni rad
Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata

Boris Knežević (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad...

Knežević, B. (2015). Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

Knežević, Boris. "Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

Knežević, Boris. "Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

Knežević, B. (2015). 'Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

Knežević B. Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836

B. Knežević, "Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836