završni rad
Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata

Boris Knežević (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Podaci o radu
NaslovCrowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata
AutorBoris Knežević
Voditelj/MentorDarijo Čerepinko (mentor)
Sažetak rada
Završni rad nas upoznaje sa crowdfundingom, njegovim početcima i razvojem, prednostima i manama. Opisuju se modeli crowdfundinga, kao i vrste i podjele crowdfundinga. Zatim se pobliţe opisuje nekoliko crowdfunding platformi koje su se istaknule kao najpopularnije u navedenim vrstama crowdfundinga. Slijedi upoznavanje s nekoliko zanimljivih činjenica o najuspješnijim crowdfunding kampanjama. U završnom radu je obraĎen i crowdfunding u Hrvatskoj, trenutne situacije i nekoliko hrvatskih crowdfunding kampanja. U praktičnom dijelu završnog rada se detaljno obraĎuje crowdfunding kampanja pod nazivom Exploding Kittens.
Ključne riječicrowdfunding
Povjerenstvo za obranuAnica Hunjet
Vladimir Stanisavljević
Darijo Čerepinko
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Masovni mediji
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMultimedija, oblikovanje i primjena
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc. ing. techn. graph.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-10-07
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836
PohranioJasna Kosić