Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Knežević, B. (2015). Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836
Knežević, Boris. "Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836
Knežević, Boris. "Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836
Knežević, B. (2015). 'Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836
Knežević B. Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836
B. Knežević, "Crowdfunding kampanje: novi kolaborativni način financiranja projekata", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955836