diplomski rad
Definiranje organizacijske strukture i upravljanje poslovnim procesom prodaje u poduzeću Mipcro

Monika Marolin (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Podaci o radu
NaslovDefiniranje organizacijske strukture i upravljanje poslovnim procesom prodaje u poduzeću Mipcro
AutorMonika Marolin
Voditelj/MentorAnica Hunjet (mentor)
Sažetak rada
U robnoj proizvodnji proizvodi se za tržište. Roba ili usluga traži kupca kao drugu stranu koja je neophodna za proces razmjene, a prodaja se pojavljuje kao infrastruktura razmjene. Razmjena se mora promatrati više kao proces nego kao događaj. U procesu razmjene prodaja je važna za obavljanje transakcije kao razmjene vrijednosti između dviju ili više strana. O prodaji se može govoriti iz više aspekata. Prednost procesnog pristupa je osiguravanje trajnog upravljanja vezama između pojedinačnih procesa unutar sustava procesa te njihova kombinacija i međusobno djelovanje. U ovom diplomskom radu su objašnjeni procesi prodaje i sam proces prodaje. Također, u ovom radu govori se o vidovima prodaje kao poslovnom te pozicioniranjem prodaje u organizacijskoj strukturi tvrtke.
Ključne riječiprodaja poslovna funkcija poslovni proces
Naslov na drugom jeziku (engleski)Defining the organizational structure and business sale process management in the company Mipcro
Povjerenstvo za obranuTanja Kesić (predsjednik povjerenstva)
Dinko Primorac (član povjerenstva)
Anica Hunjet (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina
SmjerTurizam i Međunarodna trgovina
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra poslovne ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-02-16
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The production of goods produces for the market. Goods or services are searching for the customer as the other side which is necessary for the trade process, and sale process appears as infrastructure of the trade. Trade should be viewed more as a process than the event. In the trade process sales is important for the transactions as exchange of values between two or more sides. Sale process can be viewed from multiple viewpoints. Advantage of process approach is ensuring permanent relations managing between individual processes and their combination and interaction. This final paper is explaining sale process and other processes in it. Paper also discusses aspects of selling as business and positioning sales in the organizational structure of the company.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)sale business function business process
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:250642
PohranioJasna Kosić