diplomski rad
Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt

Ivanka Budimir (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Budimir, I. (2017). Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212

Budimir, Ivanka. "Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212

Budimir, Ivanka. "Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212

Budimir, I. (2017). 'Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212

Budimir I. Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 21.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212

I. Budimir, "Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212