Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Budimir, I. (2017). Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212
Budimir, Ivanka. "Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212
Budimir, Ivanka. "Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212
Budimir, I. (2017). 'Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212
Budimir I. Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212
I. Budimir, "Ponašanje potrošača u odnosu na Veblenov efekt", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:755212