diplomski rad
Elektonički mediji u marketinškoj komunikaciji

Donna Malić (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Podaci o radu
NaslovElektonički mediji u marketinškoj komunikaciji
AutorDonna Malić
Voditelj/MentorTanja Kesić (mentor)
Sažetak rada
Budućnost medija u uskoj je vezi s njihovim umijećem i snagom da osvoje prostor u elektronskom svijetu korisnika. Ovaj se fenomen razvio napretkom tehnologije, te pojavom samog interneta. Internet je također postao najrasprostranjeniji kanal za oglašavanja kao i kanal same prodaje, pa tako oglašavanje putem elektroničkih medija daje pružatelju roba i usluga potpuno novi pristup ka potencijalnim korisnicima roba i usluga. Elektronski mediji su postali najrasprostranjeniji mediji u cijelom svijetu, a u isto vrijeme predstavljaju televiziju, novine, fotoaparat, rokovnik i slično. Važno je naglasiti da korisnici elektronskih medija danas mogu istovremeno koristiti više medija odjednom, pa tako na primjer mogu biti u istom vrijeme i na Twitteru, Facebooku ili nekoj drugoj elektronskoj mreži, a istovremeno pratiti sve aktualne novosti. Prethodno spomenuti fenomen smanjuje djelovanje klasičnog oglašavanja, pa je tako općepoznato da oni koji žele opstati na tržištu, trebaju razvijati nove modele marketinške komunikacije koji će umjeti odgovoriti ovom izazovu. U navedene izazove treba uključiti sve popularnije društvene mreže kao što su Facebook i Twitter.
Ključne riječimarketinška komunikacija društvene mreže mediji
Naslov na drugom jeziku (engleski)Electronic media in marketing communication
Povjerenstvo za obranuDarijo Čerepinko (predsjednik povjerenstva)
Anica Hunjet (član povjerenstva)
Tanja Kesić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Sjever
Ustrojstvena jedinica niže razineSveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
MjestoKoprivnica
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina
SmjerTurizam i Međunarodna trgovina
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra poslovne ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-02-17
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The future of media is highly correlated with the skill and power to win a place in the electronic world. This phenomen has developed with advance technology and with the appearance of the Internet. The Internet has also become the most spreaded channel for advertising and sales. Advertising through electronic media, gives the provider of goods and services a completely new approach to potencional users of product and services. The electronic media have become the most widely used media through out the world, and at the same time it represents television, newspaper, camera, calendar, etc. It is important that the users of electronic media today can simultaneously use several media at once, for example use Twitter and Facebook at the same time, and at the same time can keep track of all the lastest news. This phenomen on reduces the effect of classic advertising, and is so it is know that those who want to survive on themarket, need to develop new models of marketing communications that will have the capacity to keep up with this challenge. These challenges should include increasingly popular social networks such as Facebook and Twitter.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing communication social networks media
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:280304
PohranioJasna Kosić