Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Jurčenko Biondić, A. (2017). Primjena neuromarketinga u hotelijerstvu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081075
Jurčenko Biondić, Andrea. "Primjena neuromarketinga u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081075
Jurčenko Biondić, Andrea. "Primjena neuromarketinga u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081075
Jurčenko Biondić, A. (2017). 'Primjena neuromarketinga u hotelijerstvu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081075
Jurčenko Biondić A. Primjena neuromarketinga u hotelijerstvu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081075
A. Jurčenko Biondić, "Primjena neuromarketinga u hotelijerstvu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:081075