Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Šubić, M. (2017). Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276454
Šubić, Marinela. "Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276454
Šubić, Marinela. "Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276454
Šubić, M. (2017). 'Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276454
Šubić M. Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276454
M. Šubić, "Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:276454